dml2703 5 aylıktan beri BİM in bezini kullanıyorum çok memnunum hiç pişik ve sızdırma yapmıyor bizde belkide çok sıvı tüketmedigi içindir 10 ay lıktan beride 5 numara kullanıyorum hatta çok memnunuz yani şimdi 18 aylık gecen bir A101 in soffia yı alayım dedim aldıgıma pişman oldum bidahamı asla almam o bezi sert bi sarsaf gibi dokusu var 2 tane kullandım içinden bidah almam yani kalanı ben kullanırım sanırım adet dönemlerimde 🤭😁