barbarosunannesi dml2703 kullanıyorum uzun zamandır ama kalın olduğu için farkında olmadan geç oluyor tasiriyor cisi .pişik yapmıyor diyebilirim
barbarosunannesi dml2703 yok malesef bantları da kısa yani 6 numara kullanıyorum bizim için en azından .minies kullandınız mı Migrosun .yolum düşerse genellikle onu tercih ediyorum
Nik_mik_yok Yan bantları esnek değil , çiş göstergesi yok, 9 kilo için 4 numara uygun olur . Benim kızım da 9.4 kilo gündüz 4 ,gece 5 bağlıyorum . Gece çok çiş yapıyor ve taşıyordu. Genel olarak güzel bir bez. Fiyat, performans ürünü 😉
Melinapasaygt dml2703 2 buçuk yaşında kızım var doğduğu günden beri onu kullandım 2 yaşında bıraktı bezi 🌸 hiç pişik sızdırma yapmadı ama fiyatları epey artmış durumda suan
Yagmursonrasitoprakkokusu dml2703 mecburen bi paket aldım geçenlerde. Çok kötü bi bez değil. Biz de pişik, taşırma vs yapmadı ama ben devam etmeyeceğim. Baby me siparişi vermiştim. Ondan devam edeceğim
dml2703 Yagmursonrasitoprakkokusu baby me yi bende düşünmüştüm ama belirli bir numaradan sonrası yok markanın 🤷🏻♀️
Mommqueen dml2703 yanlşlıkla kayınpederm almştı bi kere tr deyken iğrenç bişeydi kazık gibi çok kalın sert
Mommqueen dml2703 prima kullanıyorum normalde ama tr de molfix kullandım hep primayla aynı nerdeyse gayet begendım tavsıye ederim
Yagmursonrasitoprakkokusu dml2703 evet galiba 5 tenn sonrası yok ama bugün elime geçen bezin yan tarafında 6 numara var gibi göstermişler. Ben de şaşırdım. 6 ya kadar bıraktırmayı düşündüğüm için sıkıntı olmaz diye düşündüm, İnşaAllah başarırım 😂