RasayiAA Ben islatmiyorum,önce yarım saat kadar normal tencerede kaynatıyoruz sonra altını kapatıyorum suyu soguyana kadar bekliyorum su soguyunca tekrar bir süre kaynatiyorum yine altını kapatıp tencere ve suyun sıcağı ile içinde bırakıyorum.Su soğuyunca fasulyeleri yıkıyorum.Tencerede soğan bol salça kırmızı toz biber kaçırıyorum icine yıkadığım fasulyeleri de atıyorum 5-7 dakika kavuruyorum.Sonra üzerini çok az geçecek su tuz koyup kaynamaya bırakıyorum,kaynayınca içine de kuru biberleri atıyorum biraz da biberler yumuşayana kadar bekletiyorum ve altını kapatıyorum.Dinlenmeye geçen fasulyemiz 1 saat sonra hazır