RasayiAA ben hep normal tencerede yaparim akşamdan ılık suyla islayin sabah o suyuyla bir taşım kaynatın köpüklü su oluyor o gazi süzün böylece dokunmayacak gazi goz karari yağ salça kirmizi biber et koyacaksaniz et kavurun fasulyenizide ekleyip kavurun bir iki cevirip baharatlarini koyup uzerini biraz geçecek kadar sıcak su ekleyin kısık ateşte pişirin pismesine yakin atesin altini açın kaynatın suyuyla birbirine özdeşleşsin ben annemden öğrendim yıllardır böyle yaparız etrafimdaki herkesede öğrettim gazida gittiği icin dokunmaz