Fatmablmt-33 bebeğinizi çocuk kardiyolojisine gostermediyseniz eğer randevu alıp göstermeden endişelenmeyin benim bebeğimde de üfürüm duyduklarını söylediler kesin sonuç alana kadar ömrümden ömür gitmişti ama kardiyoloji baktı başka bir sebepten dolayı duyuluyormus delik değilmiş ayrıca dedikleri gibi her doğan çocukta mutlaka delik olur ama çoğu zamanla kapanırmis kötüyü düşünmeyin inşallah birşey çıkmaz