Fatmablmt-33 Kızlar merhaba 35 günlük bı bebeğim var doğduğun beri kalbinde iki tane delik var doktor 6 aya kadar düzelmezse açık kalp ameliyatı yapacagiz dedi aynı sorunu yaşayan var mı acaba nasıl atlattiniz 🥺
PembePelikan Fatmablmt-33 çok geçmiş olsun 🙏 ablamın kızı öyleydi zamanla düzeldi hiçbir sorunu kalmadı, genelde geçiyor zaten kalbinizi ferah tutun 🌸
Feyyyzza Fatmablmt-33 benimde öyleymiş suan bi sorunum yok 23 yasındayım 😍 kalpteki üfürümler genelde düzeliyor icinizi ferah tutun
Deletedmom0099 Fatmablmt-33 youtubeda beyza burak sahin var onun kızınında kalbi delikti ilaç falan denemişler kapanmamıs, ameliyat oldu 2 aylıkken suan gayet iyiymis cok sükür. bi videolarına bakın isterseniz süreci anlatmıslardı 1 ay önce falan allah şifa versin 🌸
Havvakck Fatmablmt-33 bizimde kalbimiz delik vsd var küçülmeye başladı ama %20 anju ihtimali var bacaktan yani sizin delik kaç mm ki açık kalp ameliyatı dendi
DurununAnnesiiii Bizimde 2 aylık rutin kontrolde doktor hafif bir ses duydum dedi daha önce bişey dememişlerdi pazartesi kalp doktoruna randevu aldık bakalım bende çok endişeliyim rabbim korktugumuza ugratmasın inşallah
Oykulna1 Benim de kızım da küçük bir delik var 2 aylıkken farkettiler 9 ay sonraya kontrol dediler ama kime sorsam geçeceğini söylüyorlar içini ferah tut Allahin izniyle bisey olmaz 🙏
Fatmablmt-33 Havvakck bizim ki yavaş kilo alıyor ya 3 kilo doğdu ertesi gün 2.750 e düştü 1 ay 5 günlük 3650 gram beni tutmadı sağıp öyle veriyorum ayrıca mama da veriyorum SMA mama veriyorum.
sarmaliklahana Fatmablmt-33 Benım bebeğime de kulaklıkta dogustan delik var genelde oluyor 6 aya kadar kapanabilir kontrol ettirin dediler. Kızım suan 3 aylık. Hamileyken de 15 perinatoloji down sendromu demişti şükür sağlam sağlıklı bir bebeğim var 😇🥴
sarmaliklahana Havvakck 3700 dogdu ayda 1 kılo alıyor. En son 3 hafta önce götürdüm 6200 gr Dı gayet iyi dediler. Meme +mama besleniyor dogdugundan beri
Ozgdfn Fatmablmt-33 bizimde vardı delik geçen hafta bir yaş kontrolune gittik çok şükür kapanmıştı. İnşallah sizinde kapanır🙏