Sumeyyebaglan Benim oğlumda 14 aylık. Baba,dede,mama,meme,su kelimlerini anlamlı söylüyo hiç endişelenmedim yani bence şuan için gayet yeterli şeyler😂
Dilos01 Sumeyyebaglan evet veya hayıra takıldım bende Nedense dediklerimizi anliyor da kelime haznesi yetersiz geldi endişelendim bi an bende😁
BuzluKahve Dilos01 bir de aklımdayken yazayım, önemli olan çocukla çok konuşmak değil, sürekli yeni kelimeler kullanmak. O yüzden kitap ve dışarıya çıkmak çok işe yarıyor.
Dilos01 BuzluKahve nirmalde her gun parka götürüyorum kedileri kopekleri bıliyor kayınvalidem gil kedi almışlar ilk önce Korktu sonra cici diyince sevmeye başladı gayet iyi oynadi kediyle miyav diyince kedi olduğunu havhav diyince de kopek olduğunu biliyor yani su an hava soğuk ve yağmurlu diye çıkartamıyorum pek dışarı
Dilos01 Deletedmom626372 bizde tek basındayız kayınvalide gile de haftada 1 2 kere anca gideriz hava soğuk dışarı çıkılmıyor kis mevsimi bende konuşuyorum ama cocuk çocuktan alıyor bence konuşmayı yaşıtı olunc daha iyi anlaşıyor gibime geliyor bence kızım sosyalleşir kendine güveni gelir hem böylelikle
Deletedmom626372 Dilos01 evet ya arkadaşı olsa oyunu da çok seviyor bazen üzülüyorum tek başına sürekli çabalıyor . Avm tarzı oyun yerlerine güvenemiyorum dışarı zaten çıkarma şansım yok soğuk . Nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏼♀️
Dilos01 Deletedmom626372 aynen oyle tek basına surekli bi oyun icersinde Oluyor ama tabi yaşıtı olsa daha eğlenceli olur özgüvenli olur buna sikur yaz gelince artık çıkarırız bizde
Elfelif Dilos01 kesinlikle başarı, her çocuk aynı olmuyor zamanla hazır hissettikçe kelime sayısı artacaktır inşallah