Dilos01 17 aylık oğlum meme, mama, baba, dede, gel , git, aç gibi kelimeler kullanıyor. Hatta ben söylettirdiğim zaman söylüyor genelde. Mesela bir şeyi açtırmak istediğinde aç demiyor eliyle işaret ediyor her seferinde. “Açmamı istiyorsan aç der misin annecim “dediğimde aç aç diyor. Doktorumuz bu konu hakkında danıştığımda şu an kullandığı kelime sayısından ziyade farkındalığı önemli demişti. Komut alıyor mu? Parmakla işaret var mı? vs gibi. Pandemi bebekleri olmalarından kaynaklı kısıtlı iletişim halindeler ve bu da beraberinde konuşmada gecikmeye sebep oluyor.