snybzkrt İnce müslin örtü örterseniz body ile uyuyabilir eğer örtmüyorsanız çok ince bir pijama giydirebilirsiniz camın açık olması da cereyan olmadığı sürece hiç bir zararı yok😊
Çok giydirmek çok terlemek, çok terlemek su kaybedip çok acıkmak, defalarca uyku bölünmesi demek tabi birde isilik illeti 😑