kızlar bebeğimin uyuduğu odada pencereyi üstten açıyorum kocaelide yaşıyorum istanbulla aynı havası üşütecek diye korkuyorum bir yandan ama yataktan aldığımda kundaklı uyuyor hafif terlemiş de oluyor şaşırdım kaldım ne giydireceğimi de 36 günlük bebeğim tecrübelerinizi paylaşır mısınız?