bende öyle 8 aylık kızıma bir sürü kitap almışım. aslında gerek yok. bol bol konuşmak ilgilenmek, sık sık dışarı çıkarmak asıl onları geliştiren ev dolusu oyuncak değilki. bazı oyuncaklarını kaldırın mesela 1-2 hafta görmesin sonra onları verip diğerlerini kaldırın. yeni almış gibi ilgileniyorlar.