ftsdmrhn geçen ay 2.000 liralık oyuncak aldım , aklınıza gelen ne kadar zeka oyunları, kartları varsa hepsini aldım ama hiç biriyle oynamıyor , mutfaktan çıkmıyor tencere tava ve kaşık çocuğumun oyuncakları , sadece verdiğim paraya üzüldüm bence çok almaya hiç gerek yok, bizler zeka gelistiric oyuncakları büyüdük çok şükür çokta zeki biriyim , hayat pahalilasti onun yerine çocuğuna hesap açın orada birikim yapmanız çocuğunuz için daha faydalı