UmutReyhan Bi ilk sıçramadayız 2. Günümüz gündüz kucağımda memede kestirdiği kadar uyuyor duştan sonra bile uyurdu uyumuyor sıçrama bitince bitecek mi bunlar uyuyacak mı mesela çünkü yorucu geçiyor gündüz gece toplam uyku saati 8 saat falan kalan 16 saat memedeyiz uyanığız bunun sadece 3 saati gece uykusu diğer 3 saat sabaha karşı 1 er saat 7 den sonra dakikalar halinde 2 saat uyuyor.
Gamzeonayaksoy UmutReyhan benimde ilk sıçramada öyleydi, öyle güzel uyurduki aralıksız sıçrama zamanı bir gram uyumaz oldu. Yerine koyduğum an ağlamaya başlardı ama geçiyo merak etme düzeliyo sıçrama bittiği zaman 😊
Huriye92 Gamzeonayaksoy bana da bakrmısınız tahmini doğum 01.04.2019 du normal doğum bekledik olmadı 01.04.2019 da sezeryanla oldu doğumum bebeğim erkek
Gamzeonayaksoy Zehrafth daha sık, daha uzun ve daha yüksek sesle ağlama, daha fazls emme isteği ,daha fazla fiziksel temas isteği , içe kapanm, parmak emme , daha sessiz veya daha durağan hareketler. Bunlar belirtiler cnm
minigin_annesi Gamzeonayaksoy Ya bir rica etsem baka bilirmisiniz😔benimkide kotu gunler geçiriyor ((( erkek bebek 18.04.2019:gerceklesen dogum)) Tahmini dogum tarihi 25.04.2019
65Revan65 Gamzeonayaksoy rica etsem babada bakarmışsınız ikizlerim var yanlız bakıyorum en azından zamanını bileyim normal Doğum zamanı 15 Mayıs ama iki ay erken doğduklarını icin 23 Mart’a doğdular artık siz ona bakarsınız lütfen. 🙏🏻
Gamzeonayaksoy 65Revan65 ilk sıçrama 4 gün sonra 😊 ikiz bakmak zordur eminimm . Ben 1 taneye zor bakabiliyorumm Allah yardımcın olsun 😊
Zeyzor @Gamzeonayaksoy Lütfen bizede bakar mısınız bitmiyor mu bu 4.ay atağı hala çok yorucu geçti artık 16.01.2019 da doğdu beklenen tarihde 25.01.2019
65Revan65 Gamzeonayaksoy hiç sorma allah herkesinkinş de bizimkini de bağışlasın ama çok zor şimdi 4 gün sonra dağa mı Zor olucak 😱😱
Anayimben Gamzeonayaksoy bizede bakabilirmisiniz rica etsem 8 aralık beklenen 9 aralık doğum tarihi erkek hangi evrede ve sonraki sıçrama ne zaman tsk ederim
Zeyzor Gamzeonayaksoy hay Allah razı olsun bitiyor inşallah bu ay bi daha ki sıçramanın bu kadar zor olmaması için dua ediyorum artık. Bi daha ki atakta tatilimize denk gelecek aslında çok korkuyorum inanılmaz değişiyor huyu suyu çok şaşkınımm😞