ozlem_3458 emzirmezseniz meme ucunuz adapte olamaz yine yara olur ve bebek sizi unutur. Ne yazık ki kan da aksa emzirmeniz gerekiyor. Sütünüden sürün emzirmeden önce ve sonra. Bir de açık bırakın. Daha çok küçük bebeğiniz. 2-3 ayı buluyor geçmesi. Bebeğinizde sil dudak bağı var mı baktırın. Bir de sırtınızı yaslayın bebeği kendi üstünüze alarak emzirin. Emzirme pozisyonu da çok önemli ilk süreçte. Ama biberonla veriyorsanız sütünüzü zamanlar biberona alışır.