Bende bu konuda çok çaresizim daha bebeğim 35 günlük 20 günü geçti gögsüm yara enfeksiyon kaptı antibiyotik krem hiç fayda etmedi yarısı yok sürekli akıyor sagıp veriyorum diğer gögsümde az vardı emziriyordum doktorum onu da emzirme yoksa iyleşmez dedi ikisini de emzirmezsem bir daha almaz napıcm bilmiyorum iyileşmiyorda