20lik diş çıkarıyorum kzlar 2 sene önce patlak vermişti minik beyazlık görünüyordu ağrı sızı yoktu ama son 1 haftadır agrım var yanağım çok kötü acıyor aynada iyice baktım diş yan geliyor 😫😣yanağımla bütünleşmiş sanki oraya jilet atmış gibi açılmış çok canım yanıyor varmı başına gelen neler yaptınız ağrıyı hafifletmek için ?? Öteki dişlerden bağımsız yan yan geliyor 20sne randevu aldım kendi doktoruma 10 gün beklemem gerek napacam bilmiyorum yaramaz oğlumla