2cocukannesikizimveoglum Zeyneptoprak evet cocuk sayisi cok az O bakimdan iyi,aktiviteler guzel,Kamera sistemide var evden izleye biliyorsun,fakat Kizima o kadar bagliyim ki,kendmden ayri kalmasina dayanamadim.Amma yalnis yaptim
Zeyneptoprak 2cocukannesikizimveoglum beraber oyun gruplarina katılabilirsiniz onunda çok faydası oluyo
Cidemkisa 2cocukannesikizimveoglum sadece konuşmuyor diye bu düşüncede olmayın. Benim oğlumda konuşmuyordu evet TV de izliyordu ama komutları alıyordu ne olur ne soluyorum anlıyordu. İki yaşında TV tablet tlfn hiç vermedim. Hala da izlemez. Şuan 4yasina giriyo 3yasinda konuştu bir konuştu pir konustu
Hly3452 2cocukannesikizimveoglum sadece konusmamak varmis bende bsey yok her çocuk hemen konusmaz daha kucuk sonucda. Belki birden konusur ama siz yinede goturun rahatlayın bisey çıkmaz insallah
cydcvk 2cocukannesikizimveoglum benimki de anne demiyor varsa yoksa baba. Anne de diyorum babaaa diye bağırıyo😂 doktorumun bana dediği 18. Ayda 2 kelime söylemesi yeter dedi. Benimki baba havhav miyav falan diyodu işte bikaç gündür karga marga bişeyler sölemeye başladı. Daha demin oyuncak kumandaya basıp oynuyordu altı dedi kumanda bu da arkasından altı dedi. Yani demekki birden açılıyo dilleri
kitapkokusu_ AbrhamH napıyosun görüşürüz baba geldi baba nerde gel buraya çabuk gel bebek uyuyo bebek ağlıyo bçle şeyler sölüyo derdini anlatıyo
Damla29 2cocukannesikizimveoglum bende ocak 10da sezeryan olcam kaynanam gelcek 15 gün sonra annem gelcek kalmaya onlar yardımcı oluyormu sana bizimkiler il dışı tek basına cok zor arada bir gelirler nefes alıyorum o zamanlar
2cocukannesikizimveoglum Damla29 kizimda evet kayinvalidem bakti sagolsn ilk 3ay annem ozel ders falan veriyor diye hic zamani yok,Kaynanam okul sonrasi baka bilecekmi budefa bilmiyorum
Mervemerveesk 2cocukannesikizimveoglum benim oğlum da okumamı istemez, ben de sayfalardaki objeleri anlatırım tek tek. İşte kırmızı bir araba, yeşil bir ağaç gibi. Zamanla onları sorarım, kırmızı araba nerde gibi gibi. Aklınızda olsun
2cocukannesikizimveoglum Damla29 guncellenme yapyim Bugun gittik,otizim degil cok sukur,fakat yasina gore geri kalmis dikkat bozuklugu var
Damla29 2cocukannesikizimveoglum sevindim canım benimde ufakken dikkat dagınıklıgm vardı doktora gidiyordum orda oyunlar kartlar vs seylerle dikkatimi toplamaya calısıyordu artık doktormuydu pedogogmuydu hatırlamıyorum. Sizde evde bişeler alıp aslında dikkatini toplayabilirsiniz benim oğlan hiç yüzüne bakmıyor kitapları agzınaa sokup ısırıyor şekil yerleştirme var onlarıda alıp agzına sokuyor bende cok üstüne gitmiyorum
mutlucan 2cocukannesikizimveoglum merhaba kızınız icin ne gibi seyler onerdi doktorumuz benim kızında cok tv izledi dikjatini cok fazla veremiyo hemen sikılıyor
Tosbik1406 2cocukannesikizimveoglum cnm milyonlarca tv izleyen her çocuk otizmli olurdu o zaman lütfen kendni suçlama