Siyahii merhaba, bende arçelik telve var. Ben memnunum. Maksimum 3 fincan yapabilir, fincan boyutuna göre elbette. Bende paşabahçe lügat kahve fincanları var, ondan 2 tane yapıyor, 3. kahveyi aynı cezvede yapamıyor kahve üstte kalıyor. Anneme de doğum gününde almıştım, o da memnun. Kahveyi güzel, köpüklü yapıyor.😊