Arçelik telve ve korkmaz kahvekolik arasında gidip geliyorum. Maksimum 400₺ Olsun kahveyi bol köpüklü yapsın istiyorum. Fiyat olarak kesinleştirmedim aslında ama dolaptandan bakınıyorum temiz varsa diye. Karaca hatır hüp sütlü kahve makinasıda güzel gibi geliyo. Siz bunlardan birini kullanıyosanız hangisini önerirsiniz? Aşırı kafam karışık. Arçelik telve çok az fincan yapıyo. En fazla 3 fincanlık ve benm misafirim hep kalabalık olur en az 6 kişilik olur yani. Buna çok bakmasam mı? 6 kişiye iki defa çalıştırabilirim aslında makineyi. Bana bi akıl verin🐒 karaca hüpte 5 fincan çıkıyo ama dediğim gibi 6 olmadıktan snra 5te çok önemli değil şuan. Ama keşke 4 bari olsaydı diyorum arçelik. Telve kullanıp 4 fincan çıkarabilen varmı? Veya korkmaz nasıldır ki? Kullananlar cevaplarınızı bekliyorum