Arin31 eğitim üç kademeden oluşuyor. İlk kademeyi tamamladık çok şükür, bebeği yatağına ve uyku saatlerine ve de rutinlere alıştırmak. Bugün görüştük kendisiyle, üç gün daha istedim ben Esra hanımdan. Üç gün sonra asıl fasla geçiyoruz. Şimdilik her şey güzel gidiyor çok şükür. Desteksiz uyumaya geçmedik daha :) bakalım geçince ne olcak.
ama ne olursa olsun şuanki durumumuzdan daha kötü olamaz. Bebeğim de ben de çok yorulduk çok çöktük hele ben psikolojik olarak bittim uykusuzluk agresif yapıyor beni ve bebeğimle ilgilenemiyorum kendimi sakinleştireyim derken. Destek almak zorundaydım.