Bebeğim 5.5 aylık. 15 gün öncesinde bizimkide öyleydi. Normal zamanda gecede ortalama 3 defa beslenmeye kalkardı, o dönem saat başı uyandı 15-20 gün sürdü bu durum. Ben açlıktan uyanmadığını anladıktan sonra her uyandığında meme vermedim, çünkü bunu alışkanlık haline getiriyorlar bu defa. Meme vermeden uykuya döndürmeye çalıştım çok direnip uykuya dönmezse babası devraldı o uyuttu. Çünkü annenin kokusunu alıp daha çok meme istiyorlar.. sırf uyusun diye her defasında meme vermeyin, sonra kendiliğinden düzeldi. Şuan 2-3 defa beslenmeye uyanıyor yine.