3 aylık oğlum akşam 9 da yatağa girdi. 9 dan sabah 8 e kadar saat başı uyandı. Açlıktan uyanmıyor biliyorum mama verdiğimde de uyanıyor çünkü. Yaklaşık 2 haftadır böyle bu durum çok yoruldum uyuyup uyanmaktan.neden olur ve ben nasıl çözebilirim? Bi yardım bi destek lütfen :)