Asel1naz2 bizde 2 ayligiz ve aynı o sekildeyiz az yapınca çekmeye devam ediyor yiyecek diye yapıyorum daha yemiyor. Göğsümde de aynı şekilde bi kere emmeyi bırakınca bı daha almıyor devam etmiyor. O yüzden bende fazla yapıyorum bazen kalıyor bazen hiç içmiyor