Nur1212 90 CC yapıyorum az yapınca biberonu çekmeye devam ediyor yapamadığıma pişman oluyorum. Yapınca da içmiyor . Genel de zorla iciriyorum ve bı saat bekliyorum içsin diye . kullandığım biberon awentin göğüs ucu ile uyumlu olan bir damla olan. Biberondan mi mamadan mi anlayamadım bı türlü.daha önce Kendi sütümü sağıp veriyor dum içiyor du