Mevacanimkizim Aliye_22 1 yaş aşisindan sonra 1 buçuk yaş aşısı oluyor yani dediğiniz gibi 6 ay sonra zaten hemşire vurduğu zaman ajandaya hangi aşıyı ne zamn olduğunu yazıyor bir gidip hemsirenize sorun kendinizi suçlamayın insanlık hali kaybola bilir ♥️
Aliye_22 nilhande geçmiş postlarima baktım fakat bexsero yaptırmışim 3 doz.bitti onlar nimernix doktorumuz 13 ayında gel dedi diye yazmışım
zeynepmommm Aliye_22 eltim de kayıp etmişti sağlık ocağında ki hemşire yenisini vermişti aşıların hepsi kayıt altında bir sorun bence
elmaliturtam Doktora randevu tarihinize bakın ne zaman gitmişsiniz e nabızdan doktor ziyaretlerine baksanız ordan bir çıkarım yaparsınız belki tarihe bakarken anımsayabilirsiniz özel klinik ise yarın orayı arayıp sorun ziyaret tarihlerini
KahveliAnnee Aliye_22 e nabizdan bebeğin hesabına girip aşı takvimine bakin orda duruyor ve defterlerinde tutuyir
askanne10 Aliye_22 yani erken başladıysan 3.5. Ay iki doz vurdurmuş olabilirsin 7. Ay bexero olmuş olabilir öyle ise 12-23 ay arası diğer dördüncü doz olabilir tabi ilk aşıyı ne zaman başladın hatırlaman gerekir
KahveliAnnee askanne10 kendi e nabizinizdan giriş yapın sağ üst köşede iki bebek işareti var oraya basın babanin da hesabından aktifkeştirmesi gerek sizin giriş yapabilmeniz için isterseniz ekran görüntüsü atayım anlamadıysanız😇