Kızlar sağlık ocağının verdiği kartı kaybettim nimernix dozları tamamlanmisti bexsero 2 doz vurulduk 1 yaşından sonra tarihlerinde hatırlamıyorum kart yok son dozu 6 ay sonraya verdi sanki doktor doktorumuzda değişti ne yapacağım hiç bilmiyorum sağlık ocağında devlet aşıları kayıtlı özel aşılar yok uyku tutmadı nasıl.boyle bı salaklık yaptım aklım almıyor