Beyza_momss ZHE Baakent kart başvuru yazın Google ordan da yapabilirsiniz online başvuru da yapılıyor komşum öyle yapmıştı gitmemisti Sincan’da oturuyoruz kapıya kadar gelip teslim ettiler kartını aşağı inmişti bebeğini bana bırakıp imza falan attirmislardi
Beyza_momss Cangul kalan miktar bı sonraki aya devrediyomus komşum arayıp sormuştu faturalı gazım kalan para nolcak diye de sonraki aya yansıyor demişti 153 teki görevli
Arencik Zeynepela1406 vlla ben de anlamadım mart ayına kadar mı yatacak gida ne zaman yatacak karmakarisik
ZHE CankizimRavzam Banada bugün msj geldi olumlu sonuçlanmış başvurum nasıl yatırılacak bilgim yok yardımcı olur musunuz
CankizimRavzam ZHE Canim hayırlı olsun 😍 Seni muhtarlıktan arayıp çağırırlar imzanı atar kartını alırsin yada kargo ile gelir evine 🙃
Gamzedoga Merhaba. Martin 4 ünde başkent kartımı teslim aldım ama henüz para yatmadı ne zaman yatar bilgisi olan var mı acaba 😊
CankizimRavzam Gamzedoga Size mesaj gelir canım et yardımı yatıyor her ay 100 lira ama bu ay yatmadı sanırım ramazana yakin hepsini toplu yatıracaklar