Honey_mom Yok evet o açıdan bakınca bir yandan haklısın ama şöyle de bir olay var doğalgaz için 500 TL veriyorlar ve kimisinin faturalı kimisinin kartlı. Şimdi kartlı olan bakiyenin tamamını yatırıp 4 ayda belki de tüm senenin doğalgazını aradan çıkartabiliyor ama faturalı olan da faturasını yatırıp fazlasını kullanamıyor ya da faturanın ne kadar olduğunu önceden bilmediği için belki de fazla yakmış oluyor. Bunun gibi ayrımlar da oluyor. Yani bakınca bu da bir hak ama bunu da kimse bilinçli yapmıyor sonuçta