Ahsen89 Fatmanur27 canım ben hiç bi emzirme döneminde kilo veremedim malesef 😏oğlum 22 ay 7 24emiyodu gram gitmemişti
Deletedmom266 Duzenli beslenmeye calisin.besin degeri yuksekbeslenin fakat fazladan kalori almamaya calisin.yuruyus cok iyi grliyor.gobek icinde mekik cekmelisiniz
Oaoa Mirac_21032019 Sizin beslenme alışkanlığınız nedir bilmiyorum ama ben şekerli gıdalar çok tüketirdim hele süt olsun diye ipin ucunu kaçırmıştım.Şekeri tamamen bıraktım hiçbir şekilde rafine şeker tüketmiyorum byna paket gıdalar da dahil.Bunun dışında normal beslenmeme devam ettim.Ve gerçekten düzenli bir şekilde kilo vermeye başladım
MUGUL Mirac_21032019 valla bazımızda hemen gitmiyo demek ki o kilolar 🤦♀️ Bende 30 kg aldım 1 sene olcak ay sonu yarısı gitti daha. Kararmalar zamanla geçiyor dert etmeyin onu 🎈 insana hiç geçmicek ,kilo hiç gitmicek gibi geliyor ama zamanla herşey eskisi gibi olcak inş 💕
Mirac_21032019 Balbebek_Egemen tabiki öyle evlâdım için değer herşey rabbim ona sağlık versin.Ama kilo zorluyo beni dizlerimi ozellikle
Handetugra Mirac_21032019 canım bende 47 kiloya düşmüşüm 2 hafta oldu doğum yapalı ama cok halsizim. Bu durumda kötü
Mirac_21032019 Handetugra tabiki herşey kararında güzel zayıflığa kiloda işin enteresan tarafı ben kilomu göstermiyorum kilomu söyleyince aaa inanmıyoruz diyolar ya kas kitlem fazla yada kemiklerim agir
AhmetEfeMoms Mirac_21032019 Doğuma girmeden 1 hafta önce 63 kiloydum doğuma gireceğim gün 61 olmuşum doğurdum 1 hafta sürdü sürmedi eski 34 beden pantolonlarımın içine girdim🙄Oğlum 9 aylık ama 1-2 aylığından beri 47-48 kilo arasında gidip geliyorum bu daha kötü emin olun birde emiyor iyice halsiz birşey oldum herkes kururun kaldın diyor😞
Yalin Eymen3119 inan bu cok yanlis bi algi. Diyet yapma dikkat et. Hamur isi, beyaz ekmek, beyaz pirinc,abur cubur, buyuk porsiyonlar...vs bunlarin hicbirinin emzirmene katkisi yok. Tuketmezsen gider kilolar😉
Eymen3119 Yalin canım İnan kestim hatta dünkü bi postta arkadaşlarl a konuştuk sütüm iki günde aZaldı ve çocuğa mama verdi
Yalin Mirac_21032019 ben de 3 ayligim. Cogu gitti. Senin de gidicek ama gercekten dikkat etmen lazim. Bol su. Luzumsuz hicbise tuketme zaten bebise faydasi yok. Gor bak gidicek. Sıkılasma da senin yapinla alakali, baktin cildin kendi kendine toplanmiyor. Sporla halledersin. Evde mekik cekerek bile baslayabilirsin😉
Eymen3119 Yalin ablamda öyle söylüyor ama yapacak bir şey yok her şey çocuğum için yıksa diyete girip 1 yıl ekmek Tatlı yemeyen biriyim iradeliyim dir 6 aylık olana kadar sabredicemmm artık sonuçta her şey onlar için o yüzden kilo ikinci plannn