Mirac_21032019 3 ay olacak doğum yapalı hiç kilom gitmedi koltuk altı kararmam geçmedi kendimi çok kötü hissediyorum
Emsa Mirac_21032019 zayif olablar nasil beceriyor bunu anlamiyorum dogurup hic digurmmais gibi olanlar tartilmam lazim ama bes kilo fazlaligim var gibegim var ve etlerim iyice yumsadu😁saka gibi 55 kiloydum boyum163 tu simdi en son tartildigimda 68 kiloydum 78 le doguma girmistim
Balbebek_Egemen Mirac_21032019 bence kötü hissetme anne oldun bide o yönden düşün ve daha yenisin yani gider kötü hissettikçe bebişine bak çünkü sen mükemmelsin ki bu çocuğu doğurdun senin ve senden başkası doğuramazdı o bebişi
Nilmila Eymen3119 ama en büyik hata emzitriyorm diye herşeyi ymk yediklerine dikkat etmeemk yada. Sütün geleceği varsa zatn gelir su bol bol be yeşillk ytrli
Yalin Eymen3119 inan bu cok yanlis bi algi. Diyet yapma dikkat et. Hamur isi, beyaz ekmek, beyaz pirinc,abur cubur, buyuk porsiyonlar...vs bunlarin hicbirinin emzirmene katkisi yok. Tuketmezsen gider kilolar😉
Eymen3119 Mirac_21032019 bende 60 la kaldım 162 boyum şu anda en son dartıldığımda 77 ydim şimdi belki daha fazla:((((
Eymen3119 Nilmila bu arada benim kadar su içen birini tanımıyorum hatta etrafımdakiler ne kadar su içiyorsun derr😢
Mirac_21032019 Birisi desinki daha çok erken zamanla deri sikilasacak kiloda gider desin şu serpsin içime
Yalin Mirac_21032019 ben de 3 ayligim. Cogu gitti. Senin de gidicek ama gercekten dikkat etmen lazim. Bol su. Luzumsuz hicbise tuketme zaten bebise faydasi yok. Gor bak gidicek. Sıkılasma da senin yapinla alakali, baktin cildin kendi kendine toplanmiyor. Sporla halledersin. Evde mekik cekerek bile baslayabilirsin😉
Mirac_21032019 Balbebek_Egemen tabiki öyle evlâdım için değer herşey rabbim ona sağlık versin.Ama kilo zorluyo beni dizlerimi ozellikle
ZMzehra Ahhh ahhh benimde moralin çok bozuk depresyondayım resmen göbeğimdeki çatlaklar hamileyken kremler kullanmama rağmen oluştu ve göbeğim var baya sarkık gibi duruyo. Koltuk altın ve genital bölgemde kararma var geçmedi hamileyken oldu hala var. Kilom desen var. 85 dçle doğuma girdim 74 üm şuanda ve artık yürüyüşe başlicam yediklerime de dikkat etmek istiyorum ama moralim bozuk hep tatlı şeyler çekiyo canım eşime diyorum bazen tartıştığımızda biliyorum eskisi gibi değil vücudum ondan beğenmiyosun böyle davranıyosun diyorum o da saçmalama çocuk doğurdun sen zamanla geçicek ben asla takmıyorum takmamda diyo ama işte ben kendime aynada baktığımda çirkin görüyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ahsen89 Benimde tam 6 ay oldu gram veremiyorum ve kızım da kilo alamıyo gelde çıldırma 93 kg yum çok üzülüyorum ve bu sezeryan dan sonra gidesi de yok gibi
Fatmanur27 Düzenli emzirmede çok rahat kilo veriliyor 65 le doğuma girdim şuan 54 kiloyum bebeğim 3 aylık
Ahsen89 Fatmanur27 canım ben hiç bi emzirme döneminde kilo veremedim malesef 😏oğlum 22 ay 7 24emiyodu gram gitmemişti