Melikeeeecansuu calpol u neden verdiniz anlamadım. Bu aylarda ağlayarak uyanabiliyorlar.Zamanla geçiyor,siz sakinleştirip tekraar yatırın.eğer ateşi koltuk altı derecesiyle 38 i geçmediyse calpol de vermeyin.kulak içi ölçer varsa 38,5 ğu görmeniz lazım ateşte.Diğer ateşölçerleri de hiç kullanmayın.sadece bu ikisi.