7 aylık oglum var 9 da yatırdım 3kere kalktı. En sın ağlayarak kalktı. Bıraz oynattım calpol verdım daha sonra emzırdım tam uyudu bagırarak kalktı sonra esım aldı kustu durduk yere sımdıde cok aglıyor gazır felanda yok aglamaktan catlıcak sızce neden böyle ya doktora goturmelımıyım