hulyaaa-123 SaremAselim_0817 evet maleswf benimde öyle çok oluyor eşime de diyorum artık tatlı yok alma diye
Eski9 hulyaaa-123 emziriyorsanız uygun olmayabilir tabiki o zaman ara öğünlu beslenme daha doğru olur
Yasinahmet hulyaaa-123 ayy ayni benn. Dogumdan sonra tum kilomu verdim zaten 10 kilo almistim. Sonnraaa 15 kilo geri aldim resmen emzirirken. Bebek 16 aylik ben hala ayni😞
tatlisbebek hulyaaa-123 ben 1,5 ayda 12 kg verdim canim ne demek sağlıklı günlerde kg vermeni dilerim. Başarılar unutma sen yapacaksın bunu çünkü yolun sonunda seni mükemmel bir sonuç bekiyor..