sevgii_123 canım aynı aylarda bizdede öyle oldu aft olmuş doktora yada ebeye söyle yardımcı olsun damak iltihabı oluyor tedavi ettir ilerleyebilir. Bende öyle sandıydım bebeğim şimdi 6 ay hala dişi yok 😂 ben gazlı beze anne sütünü sağıp temizledim orayı geçti ama sizinki bir tık daha ilerlemiş sanırım ihmal etmeyin geçmiş olsun. Diş olup olmadığınıda siz zaten anlarsınız eğer elinize sert değiyorsa diş sertliği varsa ozaman diştir.