sevgii_123 2.5 aylıktı yeğenim diş çıksrdığında normal böyle olan çok var ellerini ağzına götürmesi salyası dişten değil o dönemlerde her bebekte oluyor salya ellerini de keşfetme dönemi olduğu için sürekli ağzında ama sizin fotoğrafta beyazlık var çıkarabilir belli olmaz benim oğlumunda sertleşmişti damağı ama 8 aylıktı çıkardığında