Hayal26 holmen marka trendyoldan aldım tek sorunu yıkayamıyorsunuz makinede yani kumaşı çıkmıyor demirden anca silinebilir bir kaç kere bebeğim kustu falan çok zor oluyor ama onun dışında çok memnunum hatta ayakları katlanabilir olanlar var mutlaka onlara bakın kalmaya gittiğiniz yerlere de rahatça götürürsünüz altı çok çukur olanlar var sakın almayın iyice aşağıya çöküyor eltimde var hiç memnun değil bir kere de ben yatırmak istedim oğlumu yatamadı çocuk bir tuhaf.