ElvinsMom Barlas1 evet duymuştum sanırım son çaremiz onu kullanmak şuan için kakasını kum gibi yaptı bugün tanecikleri sert sertti belki de ondan yapamıyor
ElvinsMom Gamze0707 evet bizde önce sab simplex kullandık işe yaramadı 3 gündür biogaia kullanıyoruz şuan gözlemlediğim kadarıyla bi işe yaramadı. Sanırım her bebeğe farklı etki oluyo
Gamze0707 ElvinsMom sanirim çok zor ama şu an bile kucağımda kivraniyo yapmaya çalışıyo ama yapamiyo sanırım sizinde sutunuz yagliysa emziriyorsaniz sebep o olabilirmis
ElvinsMom Minnosannesiii bunu çevremdekilerde çok söylüyor eğer başka çaremiz kalmazsa bi deneyeyim. Benimde kızım aşırı ıkınıyor kum gibi kaka yaptı en sonunda hiç böyle birşey duymadım görmedim 🥺
Minnosannesiii ElvinsMom yenidoğanlar henüz sindirim sistemi tam oturmadıgı için normal diye okuyorum genelde ama ne biliyimmişte gün sayıyoruz bizde 3 aydan sonra daha düzene girer umarım
Hatice_efee Gamze0707 isde o kivranmasi kaka yapamamasindab degil gazdan 3 ay sonra geciyor endiselenmeyin
Gamze0707 Hatice_efee of ya inşallah öyle olur lomo diyor 6 ay 1 sene aman yarabbi yavrumun karnı hep gurul gurul
Sevilaylaylayyy ElvinsMom günde 2 yemek kaşığı hakiki zeytinyağı verin sabah akşam 1er kaşık rahatlar
Smyrnagozde ElvinsMom biz 1 haftalıktan itibaren kullandık. Doktorumuz kimyasal bir şey yerine zeytinyağı kullanın demişti. Sabahları 1 çay kaşığı içiriyorduk ve poposuna da kulak çubuğu ilke uyarıyorduk