ElvinsMom Bende bio gaia ise yaramadi sab simplex kullandık gaz için aynı sorunları yaşıyoruz oğlum uyuyamadı kaka yapamadı ciglik çığlığa ağladı kas katı kesildi acile götürdük doktor debridat diye bi şurup ve relactaz damla verdi ama sab simplexide kullanmaya devam ediyorum uykusu normale dondu kakasinida 2 defa falan yapiyo oda ben hareket ettiriyorum çok yatırma sindirim sistemi gelişim değilmiş emzir ağızdan gazını çıkar b bol karnına masaj yap bacak hareketleri ve spor yaptir obdan sonra çocuk alttan birazda olsa gaz çıkarıp kaka yapmaya başladı yüzü gülmeye başladı garibimin