Melinamm ya şaka gibi çok sinir oldum doktorunuza .dediğiniz gibi pazarlama çıkarları var ki bu kadar ısrarla yapıyorlar eminim yaptıkları aşı başına ücret falan alıyorlardır.bi de siz söylemişsiniz sonra gelelim doğum günüm diye ona rağmen yapmış.ve aşının sonrasında yaşadıklarınız için ne kadar çok endişelenmişsinizdir kim bilir. Benim bebeğime de menenjitin ilk dozunu çok erken yapmıştı doktor. sonrasında düşündüğümde ben de çok pişman oldum minicik bebeğe bu kadar ağır aşı neden izin verdim ,neden bu kadar çok doktora güvendim diye.ya bi de şu var 1 yaş sonrası tek doz yapılabiliyorken erken başlanınca 3 doz oluyor aşı .ben doktora geç yaptırmak daha mantıklı değil mi demiştim bi kerede olur biter diye doktor beni resmen korkuttu çok kötü bir hastalık 1 yaşından önce bulaşmayacağım ne malum diye offf😡aman Allah korusun diye kabul etmiştim.