Kızlar kızıma 3. Ayda rota aşısını yaptırdım aşıdan sonra minik minik kanlı mukuslu kaka yaptı iki kere sonra doktora gittik.Doktor bazı bebeklerde rota aşısı alerjiyi tetikleyebilir dedi ve ben pişman oldum yaptırdığım için.Araştırma hastanesine gittik test yaptılar, testte bir şey çıkmadı doktor tekrar etmedği sürece sorun yok dedi .iki hafta mukuslu kakası devam etti. kanlı kaka olmadı geçtiğini düşündüm.bayramda tekrar kanlı mukuslu yaptı iki kez .bugün yine araştırmaya gittik alerjiye yönlendirdiler ama 5 ağustosa verdiler randevu 1 buçuk ay sonrası :/ napıcağımı bilemiyorum diyete başlasam mı başlamasam mı 😕kilo alımı normal bu arada ve kan ilacı kullanımaya başlamadık.bana fikir verebilecek var mı???