Gullu666
Asıl saygısızlığı bilinçsizce anneye yorum yaparak siz yapıyorsunuz?
Benim bebeğim ile başlayarak direk kıyaslama ile ilerlediniz?
Neyse; Gelelim asıl noktaya Bu sefer mesleğimi söylemeyeceğim çünkü bu sefer üstten bakıyorsun diyorlar; bende çocuk gelişimi okuyorum daha 3 sınıf. Ben öğrendiğim derslerde bebeğin bu ayda ki dönemi ve ne yapmadı gerekeceği annelerde yazdım. Ne dedim 1 yaşına kadar belli başlı heceleri çıkarması lazım? Sonra mı zaten anne doktora götüreceğini bilir benim demem gerek yok. Ama yok ben yarım götüreceğim derse elbet götürür ama hiç bi doktor aaa geç kalmış bebeğin demez🤣
Neyse; Okuduğumu anlama problemin olsa idi annenin derdini anlayamazdım ve açıklama yapamazdım.
Neyse; Eğer çocuk gelişimci iseniz özenle kelimeleriniz seçerek, ve bilim adı altında bilgi dahilinde yazardınız ki anneye ve diğer arkadaşlara bilgi sunmuş olurdunuz.
Her ay çocuğunu doktora götüren biri olarak neden anneye götürmemesi için saygısızlık yapıyım.
Senin yazını ben böyle anladım, eğer ki ters bir şey varsa bilim dahilinde anlayacağım şekilde açıklarsınız.
Bide gerçekten okumak değil kendini geliştirmek önemli.