Prens_annesi21
Evet her bebek Farklı… Öncelikle onu kabul ermek lazım ve gerçekten bebekler kendi sinyallerini kendileri veriyorlar hazır oldukları zaman.
7-12 ay Babıldama dönemi diyoruz, sadece hece beklenir, ba-ba-ba gibi 1 yaşa kadar çeşitli kelimeler kullanmaya başlarlar.
İletişim çok önemli, düzenli kitap alışkanliği kıstıra bilirsiniz.