birtutamsac kurkmantolumadonna test yaptım bi 15 gün önce bi de dün negatif. kızım 7 aylık 2 kez adet oldum üçüncüyü henüz olmadım işte normal diyolar aslında korunuyoruz da ama insan korkuyo 🥴
kurkmantolumadonna birtutamsac bende düzenli oldum hep bu zamana kadar oğlum 4 aylık ama 3 kez oldum toplamda günü hiç şaşmadan şimdi olunca tereddüt ettim istemsizce bir kazamiz vardi bide o yüzden çok korktum ama bir sürü test yaptım negatif
Oguuu26 kurkmantolumadonna ben bugün soğanı kabuğunla kaynatıp içtim suyunu belki o söktürmüş olabilir canım bir dene istersen
Tosbik_berram kurkmantolumadonna hasta olmadan da gidebilirsiniz ben öyle yaptım bir sorun oluşturmuyor.