kurkmantolumadonna Kızlar en son 5 Kasım da oldum bekliyorum bekliyorum yok 5 tane test yaptım kan verdim hamile de değilim normal mi böyle bir durum yaşayan var mı
birmelekannesiiio kurkmantolumadonna Doğumdan sonraysa normal benim kızım 8 aylık emzirmediğim halde 3. Adeti yeni oldum
Gamzecesur kurkmantolumadonna ayni durumda bende bende 1 kere test yaptim negatif 29 unda olamam gerekiyordu hala yok cok tedirginim
Melikeeeecansuu kurkmantolumadonna emzırdıqımız ıcın normalmıs bende 17mayısta dogum yaptım 8agustosta adet oldum 5aydır olmuyorum
kurkmantolumadonna birmelekannesiiio oğlum 4 aylık ama kırkım çıkar çıkmaz düzenli oluyodum böyle olunca biraz korktum açıkçası
Tosbik_berram kurkmantolumadonna bende de aynısı olmuştu spiral takildim 3 ay olmadım hasta, yeni geçen hafta oldum şükür. Çok korkmuştum acaba spiral kaydıda hamilemiyim diye ama çok şükür yerinde😅
birmelekannesiiio kurkmantolumadonna oo çok normal ozaman ben ilk adetimi bebeğim 4 aylıkken olmuştum, merak etme zamanla düzene giriyormuş 1 yıl içinde falan
kurkmantolumadonna Tosbik_berram ya bende pazartesi için randevu aldim taktirayim diye ama bekliyorum bekliyorum yok
kurkmantolumadonna Melikeeeecansuu inşallah oyledir gerçi gebelik olsa o kadar test yaptım cikardi illa
Tosbik_berram kurkmantolumadonna hasta olmadan da gidebilirsiniz ben öyle yaptım bir sorun oluşturmuyor.
Newmom2020 kurkmantolumadonna doğumdan sonraysa ve emziriyorsanız normal ben de 14 ay olmadım (ne güzel günlerdi) 2-3 ay çok oldum şimdi normal düzeninde devam ediyor
Oguuu26 kurkmantolumadonna ben bugün soğanı kabuğunla kaynatıp içtim suyunu belki o söktürmüş olabilir canım bir dene istersen