minikcivcivinannesi agatha evet 3. Ayda yaptırdığım da çok şükür düzelmişti. İnsallah sizinki de bian önce düzelir 🤲🏻
sarmaliklahana Merveensarelisa Bize doktorumuz en iyi 2. Ayın sonunda yapışır demişti özel hastanede yaptırdık şükür iyi cıktı. 2. Ayı bitmişti.
iby Bizede hastane 1. Ayin sonunda demisti ama gittigimiz doktor 2. Ay sonunda dedi bu hafta sonu yaptiracagiz