agatha baskasına sormuşsunuz ama bizim ki 3.ayda düzeldi . 1 de yaptık sınırdaydı ikimci ay yaptık gene sjmırdaydı 3.ayda çok şükür düzelmişti . Çift bez kullandık biz . Size kullanmanızı söyledimi doktor bilmiyorum ama sıkı dar seyler giydirmeyin bebeğinize bezi vs. Sıkmasın olabildiğince rahat olsun bacak kısmı . İnsallah düzelir . Çok stresli bi bekleyiş ve süreç anlayabiliyorum sizi