Bu konuda her doktorun yorumu farklı. Aynı durumu yaşadık. Çocuğum çok darlaninca mecburundan fitil verdim. Kimisi diyor ki vermeyin kimisi diyor ki verin. En son doktorum hacettepe çocuk acildeydi. Gece cok ağlayınca aldık gittik hacettepeye. Durumu anlattim. Dulcosoft isimli bir şurup verdi. Onu kullanıyoruz su an. Fitil kullanmaktan korkma dedi.