Defneem bebeğim 2 aylık, bugün kaka yapamayışının 4.günü ve yeter diyerek doktora gittim acaba kabız mı diye, sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde 7.güne kadar kaka yapmaması normal görülüyormuş 7.güne kadar yapmazsa o zaman fitil kullan dedi ama alışkanlık haline getirmemi fitilin son çözüm yolu olduğunu söyledi ☺️ masajla rahatlatmaya çalışıyorum dün annem kulak çöpünü zeytinyağına batırıp makatına sürdü belki uyarı olur rahatlayıp yapar diye nafile 😂🤷🏻♀️