Egelim Deletedmom55566 Lazere gidip pişman olanı görmedim, ben de düzenli 2 yıl gittim ve çok memnunum, gerek gebelik sürecim gerek doğum ve sonrası çok büyük bir rahatlıktı benim için.
nneslihan Deletedmom55566 bana bitme garantisi vermediler, zaten bitme garantiside yokmuş. 8 seans olarak gideceğim bende, üst bacaklarımdaki tüyler zayıf olduğu pek orada pek değişiklik yok bende ümitli değilim oradan ama bakalım
NinovaLemi MinikPrensesannesii ayyy ne güzel. İnşallah ben de kullanacağım bir kaç güne. Önce lohusa kanamam bitsin diye bekliyorum. Siz öncesinde jiletle mi kisaltiyorsunuz
MinikPrensesannesii NinovaLemi evet jilet daha etkili oluyo kökler belli olduğu için.. Benim 3. Seansım koltuk altı çok az kaldı bacaklar baya baya azaldı
NinovaLemi MinikPrensesannesii arkadaşım 4 seans kullandi. Sadece genital bölgede ufak tefek kalmış. Umarim ben de böyle hızlıca sonuç alırım
MinikPrensesannesii NinovaLemi inşallah canım ya valla aşırı büyük rahatlık evde kafana göre yap zamanı sen ayarla mis gibi
kubra2608 Deletedmom55566 3 seans gittim daha alexandraya gidiyorum haftaya 4. Ye gidicem azaldı baya 😀
kubra2608 Deletedmom55566 aynen kıl yapıma baktılar bi de tenime beyaz ten siyah kıla alexandr öneriyorlar sonra kıllar incelince de buz lazer yapılacak