Deletedmom55566 kesin çözüm değil ama çok yakın 😅 ben yaptırırken yapan kıza sormuştum kesin olan iğneli yöntem demişti. Ben genel olarak memnunum 4yıl oldu yaptıralı zaten çok kıllı değildim alt bacağımda hiç çıkmıyor ,koltuk altımda tek tük ,genitale dayanamadığım için hep yarım bıraktırmıştım o yüzden orda eskisi gibi olmasa da çıkıyor. Üst bacağımdaki tüyler sarıydı lazer ters tepti çoğaldılar bazıları karardı sarı tüyünüz varsa kanmayın onlara 🤦🏼♀️